Ποιοι είναι τελικά οι ΄΄personna non grata΄΄ στην δημόσια εκπαίδευση…;

25.06.2021 Άρθρα

( Μια  οφειλόμενη  απάντηση  στην  ΕΛΜΕ Τρικάλων)

Ο πολιτικός αμοραλισμός των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ απέναντι στην πρωτοποριακή και καινοτόμα προσπάθεια της Κυβέρνησης ,για την αντιμετώπιση των αγκυλώσεων του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος λαμβάνει τις τελευταίες ημέρες μορφή χιονοστιβάδας. Στην προσπάθεια τους, να συντηρήσουν με κάθε τρόπο ,ως κληρονομιά στη δημόσια εκπαίδευση, το ιδεοληπτικό τους θέσφατο,  ότι η αριστεία είναι ρετσινιά και έχοντας ως δεκανίκια, αλλά και μπροστάρηδες στον αγώνα λάσπης και εκμαυλισμού, τους πολιτικούς συνοδοιπόρους τους του ΚΚΕ και ιδίως του ΠΑΜΕ , χρησιμοποιούν την καθεστωτική μεθοδολογία της μαύρης τρομοκρατίας, που χαρακτηρίζει την ιδεολογία τους και μολονότι αποτελούν ισχνή μειοψηφία, ποδηγετούν για μία ακόμα φορά, τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών του Νομού μας σε στείρα άρνηση στα πρότυπα και πειραματικά δημόσια σχολεία και το κυριότερο περιχαρακώνουν τη μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, που όχι μόνο δεν φοβούνται, αλλά αντιθέτως επιθυμούν την επιγενόμενη αξιολόγηση…

Η ανάδειξη των πτυχών του συγκεκριμένου νομοσχεδίου από πλευράς μου, η οποία δυστυχώς σχεδόν μόνη (πλην ελαχίστων φωτεινών  εξαιρέσεων ) , μη υπολογίζοντας το όποιο πολιτικό κόστος και εκφράζοντας την βαθύτατη   ανάγκη, να είμαι  πρωτίστως  χρήσιμη για τον τόπο μου και όχι απλά αρεστή , τόλμησα και προέβαλα σε τοπικό επίπεδο, την ανάγκη για αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας  μέσω  της  ίδρυσης  Πρότυπων  και Πειραματικών Σχολείων  στο Νομό Τρικάλων , με γνώμονα  κυρίως την πρόοδο των παιδιών μας, μέσα από ένα πραγματικά αναβαθμισμένο δημόσιο σχολείο , ενώ επεσήμανα την απαίτηση,  να μη βυθιστούν οι εμπλεκόμενοι φορείς στην ακατάσχετη μεμψιμοιρία, διαρρηγνύοντας πρωτίστως συντεχνιακές πρακτικές και συνδικαλιστικές αγκυλώσεις, που αποτελούν τροχοπέδη στην πρόοδο ,αποτελεί την ιδανική απάντηση στην ιταμή αναφορά των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, που λυμαίνονται τους χώρους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, περί καταστροφικής πολιτικής, αναφορά η οποία  καταδεικνύει εμφανώς την ένδεια της επιχειρηματολογίας τους και ιδίως την κομματική τους μισαλλοδοξία…

Η  κοινωνία βεβαίως  , για άλλη μια φορά,  έδωσε την δική της ηχηρή απάντηση, για την διεύρυνση του δικτύου των Πρότυπων και των Πειραματικών Σχολείων, μέσω των αιτήσεων που υποβλήθηκαν, οι οποίες φέτος ξεπέρασαν τις 13.000 για 4.039 νέες θέσεις στα 112 πρότυπα και πειραματικά σχολεία όλης της χώρας, για το σχολικό έτος 2021-2022

Όταν την απάντηση λοιπόν  την δίνει η ίδια η κοινωνία, οι γονείς, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί με όραμα και χωρίς παρωπίδες και ιδεοληπτικά στεγανά, τότε η πεποίθησή μας και οι βλέψεις μας, για μια δημόσια εκπαίδευση καινοτόμα και αναβαθμισμένη,  έχουν επιχειρήματα και φωνή και όχι αντιπολιτευτικές και παρωχημένες κραυγές…

Η διασπορά δε ψευδών ειδήσεων, στην οποία επιδίδεται με την ανακοίνωση της η ΕΛΜΕ Τρικάλων, η οποία ποδηγετείται από τα ανωτέρω κομματικά στελέχη,  καταδεικνύει την έλλειψη επιχειρημάτων και την αήθη επιδίωξη συγκεκριμένων προσώπων της ΕΛΜΕΤ , για αποδόμηση με κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο του κυβερνητικού έργου και των συγκεκριμένων πολιτικών επιλογών.

Η επιλογή δε των προσωπικών επιθέσεων  τόσο  στους  πολιτικούς τους αντιπάλους, όσο και   σε εκπαιδευτικούς, που τιμούν το λειτούργημα τους και επιλέγουν τη συμμετοχή και την προσφορά, όπως  για παράδειγμα αναφορικά με τις συνθέσεις των ΠΥΣΔΕ, όπου το Υπουργείο Παιδείας εφάρμοσε επί της ουσίας το νόμο, καταδεικνύουν τη φαρισαϊκή νοοτροπία συγκεκριμένων διορισθέντων αιρετών, οι οποίοι θυσιάζουν την αγαστή λειτουργία των διοικητικών οργάνων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού μας στο βωμό της ιταμής πολιτικής σκοπιμότητας και στη προσδοκία πολιτικού κέρδους, σε βάρος όλων των εκπαιδευτικών…

Το Νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, το οποίο με ρητή αναφορά και δέσμευση της Υπουργού κ. Κεραμέως δεν θα προβλέπει την απώλεια οργανικής θέσης του υπό αξιολόγηση εκάστοτε εκπαιδευτικού, αλλά θα έχει ως στόχο την ποιοτική αναβάθμιση αυτού, με θέσπιση μηχανισμών εσωτερικής επιμόρφωσης και αναβάθμισης των δεξιοτήτων και επιστημονικών γνώσεων αυτών, αποτελεί την καλύτερη απάντηση στην ανωτέρω διάχυση πολιτικής μισαλλοδοξίας και εκπαιδευτικού σκοταδισμού από τα στελέχη και τους θιασώτες της αντιπολίτευσης.

Διότι, το εκπεφρασμένο όραμα για ένα δημόσιο ποιοτικό σχολείο για όλους, το όποιο συνδέεται με τις απαιτήσεις της κοινωνίας και της οικονομίας και αντιμετωπίζει την ανεργία των νέων, διαθέτοντας εκπαιδευτικούς με όραμα και διάθεση για συνεχή επιμόρφωση και δημιουργώντας μορφωμένους  ανθρώπους, οι οποίοι σπουδάζουν σε ειδικότητες που επιλέγουν, εξασφαλίζοντας την απορρόφηση τους από την αγορά εργασίας και πραγματώνοντας τα όνειρα τους, με στόχο τη δημιουργία πολιτών του κόσμου, που συμμετέχουν στο διεθνές περιβάλλον και συμβάλλουν στη διεθνή αναβάθμιση της χώρας μας , αποτελεί πάγια και δεδομένη πολιτική της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και κυρίως υλοποίηση των προεκλογικών της δεσμεύσεων, για ένα σύγχρονο, δημόσιο σχολείο, προσβάσιμο από όλους και με ίσες ευκαιρίες για όλους.

Όσο  εσείς λοιπόν  αγωνίζεστε  δήθεν  για  ΄΄το  εκπαιδευτικό κίνημα΄΄, εμείς  αλλάζουμε την σελίδα  στην Δημόσια  Εκπαίδευση…

Διαβάστε επίσης